Prawo Przyciągania

Komentarz: szybsza wysyłka dostępna w tej książce. Książka została przeczytana, ale jest w doskonałym stanie. Strony są nienaruszone, a nie niszczone przez notatki lub podkreślenia. Kręgosłup pozostaje nieuszkodzony.

Słyszałem o tej książce. Spodziewałem się, że to będzie nowy wiek, życzę książki star. Ale to było dobre czytanie. Przypomniało mi to, przynajmniej w pewnym stopniu, stworzyliśmy własną rzeczywistość w postawie, którą projektujemy. Jeśli jesteśmy niezadowoleni, przyciągamy do nas inne zranienia, nie szczęśliwe osoby. I tak dalej. Jest to szybki czytanie, zabawne czytanie, dużo białej przestrzeni, łatwe do zrozumienia i przyswojenia sobie, nie ma słów psychologicznych, ani mumbo jumbo. Dobre ilustracje. Na pewno napisany dla laików. Widziałem też filmy Losiera i są one bardziej podobne.

To naprawdę smutne, że próbujesz odciągnąć ludzi od prawdy. Twoje bardzo negatywne nastawienie widoczne jest we wszystkim, co publikujesz, zwłaszcza w rozmowach z ludźmi w komentarzach. To naprawdę zabawne, ponieważ jeśli przeczytasz te komentarze, możesz zobaczyć negatywność i zobaczyć dokładnie, dlaczego ci ludzie nie otrzymują tego, czego chcą z życia. Również wiele osób wydaje się mieć INTENSE niezrozumienie tego, co jest prawem przyciągania. Umysł dmuchanie. Sugeruję autorowi tego artykułu, aby wyszukać duszę, ponieważ jesteś drogi i tak wiele komentatorów. Może spróbować czegoś zrozumieć, zanim ją złapiesz. Dzięki i powodzenia.

Jeśli korzystasz z prawa przyciągania, aby uzyskać dobre oceny, Twój plan działania nie będzie wyglądał tak, jak plan działania każdego innego studenta. Zamiast tego będziesz pracował nad połączeniem nauki i rozwoju osobistego. Osobiste działanie na rzecz wzrostu pomaga utrzymać nowy pozytywny sposób myślenia, co daje nam energię i pasję, aby uzyskać dobre oceny.


W ciągu 5 dni od przyjazdu do Izraela otrzymałem wiadomość e-mail z wydawcy w Nowym Jorku, USA. Niespodziewanie! E-mail powiedział: Chcemy porozmawiać z Tobą o napisaniu książki o Zielonych Smoothies Let's spotkać ASAP "Dobrze, ok! Spotkaliśmy się z telefonem, a kilka e-maili poszło tam iz powrotem, a następnie zaproponowałem spis treści i częściowy przykładowy rozdział, a 3 miesiące później otrzymałem umowy w mailu, aby podpisać z wydawnictwem Wiley Publishers pierwszą moją pierwszą książkę, Porada!

Komentarze