Jak wykorzystać prawo przyciągania do poszukiwania pracy

Nasze Warunki Użytkowania i Polityka Prywatności uległy zmianie. Uważamy, że w ten sposób Ci się podobają.

Od razu mogę usłyszeć pytania, skąd wiemy, czym jest pragnienie ego, czy nie ?! "Wkrótce dojdziemy do tego. Wykorzystując LOA i wykorzystując własne doświadczenia, byłem w stanie przyciągnąć to, co chciałem w moim życiu, ale były inne czasy, kiedy się nie pojawiło. Czemu? Po prostu dlatego, że jest większy czynnik w grze - masz do powiedzenia w celu ustalenia, czy konkretna rzeczywistość może odegrać dla Ciebie. Ale kiedy angażujemy się w pragnienia umysłowe i ego, często nie widzimy idealnego powodu, dlaczego nie przynosiło to, czego chcemy.

Pani Silber jest byłym obrońcą w sprawach karnych, a proceduralna część książki wydaje się dobrze płynąć. Nie przytłacza opowieści ani nie niszczy szczegółów. Historie przypadków, w których się pojawiła, są histeryczne i zastanawiam się, ile z nich pochodzi z rzeczywistego doświadczenia życiowego. Jeśli którykolwiek z nich jest, to jestem w niewłaściwej pracy, ponieważ są zabawne. Zarówno Gabrielle, jak i Braden są dziećmi z funduszu powierniczego, więc ich praca jest ściśle wykonywana, ponieważ lubią to. Ich przyjemność w sprawach i argumentacja, która przychodzi z nimi naprawdę dodaje do fabuły. Nie mogłem się doczekać, aby zobaczyć, co mają zamiar rozwiązać dalej.

Tak, ta lista Bestsellerów w Nowym Jorku to FAKE. Zrobiłem to na pokładzie wizji! Postanowiłem umieścić się na pierwszym planie na wykresie, aby zmobilizować się do napisania książki i oczywiście udało się także osiągnąć sukces! Po prostu poszedłem do internetu i znalazłem aktualną listę bestsellerów, z szybkim ekranem drukowania i zmianą w photoshopie, natychmiast znalazłem się na szczycie wykresów książki. Cóż, w mojej głowie! Muszę się z tego śmiać, bo nawet zamieściłem na niej fałszywą datę - zdecydowałem się trafić na listę bestsellerów na dzień przed moimi urodzinami jako prezent dla siebie ... Dałem sobie kilka lat, aby zakończyć projekt i wybrałem rok 2011 .

Każdy składnik, który składa się z Twojego doświadczenia życiowego, jest pociągnięty do Ciebie przez potężne prawo z zainteresowaniem na myśli, które myślisz i opowieść o swoim życiu. Twoje pieniądze i aktywa finansowe; Stan zdrowia ciała, przejrzystość, elastyczność, wielkość i kształt; Twoje środowisko pracy, sposób traktowania, satysfakcja z pracy i nagrody - w gruncie rzeczy wszystko to się dzieje z powodu opowiadanej historii.


Komentarze